We willen behoud van bestaande onderwijsvoorzieningen binnen onze regio.
Wanneer gereed: | |
---|---|
We kenden subsidie toe aan de schoolbesturen Elevantio en OZEO in het kader van het programma onderwijshuisvesting 2023. Hiermee stelden we middelen beschikbaar voor het plaatsen van twee tijdelijke units voor de Torenberg en de eerste inrichting onderwijsleerpakket en meubilair voor één groep. | |
We investeren in huisvesting voor kwalitatief goed en duurzaam primair en voortgezet onderwijs.
Wanneer gereed: | |
---|---|
We startten de eerste herijking van het IHP op, we voerden gesprekken met de schoolbesturen. We startten de bouw van IKC De steiger. We namen afscheid van de aannemer IKC Westdorpe en herijkten het ontwerp. We hielden een voorselectie en startten de aanbesteding. De school nam voor de meivakantie intrek in tijdelijke huisvesting. We werkten het schetsontwerp MFA Hoek uit en deden een voorselectie. We vormden een bestemmingsreserve Campus Terneuzen voor de aankoop van gronden. We kochten vijf percelen aan. | |
Aanbod van internationaal onderwijs binnen het primair onderwijs.
We stimuleren en ondersteunen samenwerkingsinitiatieven binnen onze gemeente en in de regio Zeeuws-Vlaanderen.
Wanneer gereed: | |
---|---|
We voerden gesprekken met betrokken onderwijs over een internationaal georiënteerd aanbod. | |
Startkwalificatie voor iedereen.
Wij geven uitvoering aan het onderwijsachterstandenbeleid.
Wanneer gereed: | |
---|---|
We startten de eerste herijking van het IHP op, we voerden gesprekken met de schoolbesturen. We startten de bouw van IKC De steiger. We namen afscheid van de aannemer IKC Westdorpe en herijkten het ontwerp. We hielden een voorselectie en startten de aanbesteding. De school nam voor de meivakantie intrek in tijdelijke huisvesting. We werkten het schetsontwerp MFA Hoek uit en deden een voorselectie. We vormden een bestemmingsreserve Campus Terneuzen voor de aankoop van gronden. We kochten vijf percelen aan. | |
Wij geven uitvoering aan het Regionaal Bureau Leerlingzaken en rapporteren jaarlijks aan de gemeenteraad.
Wanneer gereed: | |
---|---|
Hiervoor verwijzen we naar de jaarrapportage van het RBL. | |
We hebben aandacht voor specifieke doelgroepen.
Wanneer gereed: | |
---|---|
We startten de eerste herijking van het IHP op, we voerden gesprekken met de schoolbesturen. We startten de bouw van IKC De steiger. We namen afscheid van de aannemer IKC Westdorpe en herijkten het ontwerp. We hielden een voorselectie en startten de aanbesteding. De school nam voor de meivakantie intrek in tijdelijke huisvesting. We werkten het schetsontwerp MFA Hoek uit en deden een voorselectie. We vormden een bestemmingsreserve Campus Terneuzen voor de aankoop van gronden. We kochten vijf percelen aan. | |
We stimuleren de ontwikkeling van de rijke schooldag.
Wanneer gereed: | |
---|---|
De verantwoordelijkheid en financiering voor de uitvoering van de Rijke schooldag ligt bij de schoolbesturen. We onderzochten hoe we deze ontwikkeling kunnen ondersteunen. | |
Zoeken
Er zijn geen resultaten gevonden.