Wanneer gereed: | |
---|---|
We startten de eerste herijking van het IHP op, we voerden gesprekken met de schoolbesturen. We startten de bouw van IKC De steiger. We namen afscheid van de aannemer IKC Westdorpe en herijkten het ontwerp. We hielden een voorselectie en startten de aanbesteding. De school nam voor de meivakantie intrek in tijdelijke huisvesting. We werkten het schetsontwerp MFA Hoek uit en deden een voorselectie. We vormden een bestemmingsreserve Campus Terneuzen voor de aankoop van gronden. We kochten vijf percelen aan. | |
Wij geven uitvoering aan het Regionaal Bureau Leerlingzaken en rapporteren jaarlijks aan de gemeenteraad.
Wanneer gereed: | |
---|---|
Hiervoor verwijzen we naar de jaarrapportage van het RBL. | |
We hebben aandacht voor specifieke doelgroepen.
Wanneer gereed: | |
---|---|
We startten de eerste herijking van het IHP op, we voerden gesprekken met de schoolbesturen. We startten de bouw van IKC De steiger. We namen afscheid van de aannemer IKC Westdorpe en herijkten het ontwerp. We hielden een voorselectie en startten de aanbesteding. De school nam voor de meivakantie intrek in tijdelijke huisvesting. We werkten het schetsontwerp MFA Hoek uit en deden een voorselectie. We vormden een bestemmingsreserve Campus Terneuzen voor de aankoop van gronden. We kochten vijf percelen aan. | |
We stimuleren de ontwikkeling van de rijke schooldag.
Wanneer gereed: | |
---|---|
De verantwoordelijkheid en financiering voor de uitvoering van de Rijke schooldag ligt bij de schoolbesturen. We onderzochten hoe we deze ontwikkeling kunnen ondersteunen. | |
Deze pagina is gebouwd op 10/23/2024 15:21:30 met de export van 10/23/2024 15:07:54
Zoeken
Er zijn geen resultaten gevonden.